Produkty
Zemné skrutky BAYO.S pre voľný čas
Zemné skrutky BAYO.S pre ploty
Zemné skrutky BAYO.S pre drevostavby
Zemné skrutky pre voľný čas
Zemné skrutky pre ploty
Zemné skrutky pre drevostavby
Zemné skrutky Apleg
Príslušenstvo pre zemné skrutky
Stroje a náradie
Užitočné Informácie
Kurzový lístok
Zemné skrutky - obch. podmienky
Obchodné podmienky pre internetový predaj
1. Dodacie lehoty
Dodávateľ sa zaväzuje odoslať odberateľovi objednaný tovar v čo najkratšom termíne. V prípade plnenia objednávky zo skladových zásob dodávateľa obyčajne do 6 pracovných dní. V prípade, že dodávateľ nieje schopný plniť objednávku odberateľa je povinný o tejto skutočnosti informovať odberateľa a zároveň odberateľovi oznámiť predpokládaný termín plnenia objednávky.
2. Doprava
Náklady na zaslanie (tj. dopravné a balné) hradí odberateľ v čiastke maximálně 20.- Euro za celú objednávku, pri vätšom množstve individuálna dohoda. Obvykle využívame vlastnú dopravu alebo prepravnú firmu.
3. Platobné podmienky
Obvyklé platobné podmienky pri dodávkach štandartného sortimentu dodávateľa sú platba v hotovosti při dodávke, dobierkou alebo platba predom - prevodným príkazom.
4. Záruky
Záruka na celý sortiment je 24 mesiacov.
5. Reklamačný poriadok
Kupujúci je povinný tovar dodaný predávajúcim skontrolovať bez zbytočného odkladu a o prípadných zistených vadách do 3 dní informovať predávajúceho.
Oznámenie o zistených vadách musí kupujúci učiniť u predávajúceho písomne (e-mailem) v dobe do 3 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené závady, tj. musí uviesť o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie o zistených závadách uplatňuje kupujúci v mieste sídla dodávateľa - predávajúceho.
K reklamácii je nutné vo všetkých prípadoch predložiť kópiu faktúry a doklad o zaplatení a dodaní tovaru, ktorého závady sú reklamované.
Predávajúci nepreberá odpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd zpôsobených vonkajšímy udalosťami a chybnou manipuláciou. Na závady tohoto pôvodu se nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Predávajúci se zaväzuje informovať zákazníka nejneskôr do troch dní od obdržania reklamácie, o postupe a vybavení reklamácie.
6. Reklamačný poriadok pre prepravnú službu:
1. Dodacie lehoty
Dodávateľ sa zaväzuje odoslať odberateľovi objednaný tovar v čo najkratšom termíne. V prípade plnenia objednávky zo skladových zásob dodávateľa obyčajne do 6 pracovných dní. V prípade, že dodávateľ nieje schopný plniť objednávku odberateľa je povinný o tejto skutočnosti informovať odberateľa a zároveň odberateľovi oznámiť predpokládaný termín plnenia objednávky.
2. Doprava
Náklady na zaslanie (tj. dopravné a balné) hradí odberateľ v čiastke maximálně 20.- Euro za celú objednávku, pri vätšom množstve individuálna dohoda. Obvykle využívame vlastnú dopravu alebo prepravnú firmu.
3. Platobné podmienky
Obvyklé platobné podmienky pri dodávkach štandartného sortimentu dodávateľa sú platba v hotovosti při dodávke, dobierkou alebo platba predom - prevodným príkazom.
4. Záruky
Záruka na celý sortiment je 24 mesiacov.
5. Reklamačný poriadok
Kupujúci je povinný tovar dodaný predávajúcim skontrolovať bez zbytočného odkladu a o prípadných zistených vadách do 3 dní informovať predávajúceho.
Oznámenie o zistených vadách musí kupujúci učiniť u predávajúceho písomne (e-mailem) v dobe do 3 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené závady, tj. musí uviesť o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie o zistených závadách uplatňuje kupujúci v mieste sídla dodávateľa - predávajúceho.
K reklamácii je nutné vo všetkých prípadoch predložiť kópiu faktúry a doklad o zaplatení a dodaní tovaru, ktorého závady sú reklamované.
Predávajúci nepreberá odpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd zpôsobených vonkajšímy udalosťami a chybnou manipuláciou. Na závady tohoto pôvodu se nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Predávajúci se zaväzuje informovať zákazníka nejneskôr do troch dní od obdržania reklamácie, o postupe a vybavení reklamácie.
6. Reklamačný poriadok pre prepravnú službu:
- Príjemca zásielky je povinný pri prevzatí zásielku prehliadnuť a pri zrejmých a na povrchu obalu zásielky znatelných poškodeniach reklamovat zásielku u dodávateľa. O rozsahu poškodenia alebo čiastočnej ztrate obsahu zásielky musí byť hneď spísaný zápis o škode. Pracovník prepravnej služby je povinný taký zápis spísať.
- Príjemca je povinný umožniť prepravnej službe, aby sa pred spísaním zápisu o škode osobne a fyzicky presvedčil o rozsahu škody.
- Príjemca po spísaní reklamačného protokolu s prepravnou službou, kontaktuje bez odkladu písomne predávajúceho. V písomnom oznámení musí kupujúcí uviesť zistené závady, tj. musí uviesť o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie o zistených vadách uplatňuje kupujúcí v mieste sídla dodávateľa - predávajúceho.
- K reklamacii je nutné ve všetkých prípadoch predložiť: reklamačný protokol, kompletný zoznam častí výrobku, kópiu faktúry.
- Po obdržaní vyše uvedených náležitostí, predávajúcí zaháji reklamačné konanie u prepravnej služby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Predávajúcí ďalej informuje kupujúceho najneskôr do 3. dní od obdržania vyjadrenia o reklamácii od zasielateľa.
- Nenechajte sa dopravcom presvedčovať, že zásielka nieje dobre zaistená. Aby k vám tovar prišiel v poriadku, balíme ho veľmi dôkladne..
V prípade problému s dopravnou službou, píšte na adresu info@apleg-zemnivruty.cz. Do predmetu uveďte "Sťažnosť na prepravu", popíšte problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásielky a číslo faktúry poprípade číslo objednávky. Váš problém budeme riešiť s dopravcom a oznámime Vám ďalší postup. Poškodené zásielky nemôžu byť Vašou starosťou a nesmú Vám znepríjemňovať nakupovanie u nás.
7. Záruka vrátenia peňazí
Aby pre Vás bolo nakupovanie u nás naozaj bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruky vrátenia peňazí". Je nám jasné, že nemáte možnost si tovar nami ponúkaný dopredu prezrieť. Môžete se zmýliť a môžete tak obdržet tovar, který skutočne naprosto nevyužijete.
Ak teda zistíte bezprostredne po obdržaní tovaru, že vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho bez uvedenia dôvodu vrátiť a budú Vám okamžite vrátené peniaze, bankovním převodem nebo složenkou.
8. Podmienkou vrátenia peňazí je:
7. Záruka vrátenia peňazí
Aby pre Vás bolo nakupovanie u nás naozaj bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruky vrátenia peňazí". Je nám jasné, že nemáte možnost si tovar nami ponúkaný dopredu prezrieť. Môžete se zmýliť a môžete tak obdržet tovar, který skutočne naprosto nevyužijete.
Ak teda zistíte bezprostredne po obdržaní tovaru, že vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho bez uvedenia dôvodu vrátiť a budú Vám okamžite vrátené peniaze, bankovním převodem nebo složenkou.
8. Podmienkou vrátenia peňazí je:
- Tovar musí byť absolútne neporušený, v originálnom neporušenom obale, dobre zabalený, schopný ďalšieho predaja
- Zákazník musí odoslať zásielku do 14 dní od obdržania tovaru
- Vo vrátenej zásielke musí byť vložená kópia dokladu o zaplatení
- Sú vrátené len peniaze za tovar, nie poštovné a balné.
- Tovar zaslaný naspäť dobierkou nebude prijatý.
- Tovar pošlite na adresu dodávateľa uvedenú na fakture - kúpnej zmluve.
9. Dôležité upozornenie
Táto služba sa vzťahuje len na území Slovenskej republiky.
Informujte nás prosím i v prípadoch, že obdržíte poškodenú zásielku. Bohužiaľ nemôžeme za bezchybné doručenie prepravnou službou ručiť , ale aj týmito reklamáciami se zaoberáme.
Táto služba sa vzťahuje len na území Slovenskej republiky.
Informujte nás prosím i v prípadoch, že obdržíte poškodenú zásielku. Bohužiaľ nemôžeme za bezchybné doručenie prepravnou službou ručiť , ale aj týmito reklamáciami se zaoberáme.